Форум
Всего тем: 4
Всего сообщений: 2

Интеррнет приемная

Задать вопрос

Ваше имя

Введите символы с картинки

Ваш вопрос

Атбашинский айыл окмоту     [12 Апреля 2017]

Здравствуйте, Рита эже.Хочется уточнить вопрос: от ОАО "Кырк-Чоро-Жибек" принимаем основные средства, а именно водонапорную башню на баланс Атбашинской айыл окмоту. Основной вопрос - по какой стоимости должны оприходовать водонапорную башню?

Ответ:

Ат Башинский АО здравствуйте. Вы должны принять водонапорную башню на баланс Атбашинской айыл окмоту по акту приема - передачи по остаточной стоимости исчисленной ОАО "Кырк-Чоро-Жибек".

Данияр     [12 Апреля 2017]

В Петровском айыл окмоту создается устойчивая тенденция обращений и подачи в суд на продление договора аренды земель ГФСУ на новый срок ссылаясь на пункт 5 ст. 7 Земельного кодекса Кыргызской Республики согласно которой “Арендатор надлежащим образом исполнявший свои обязанности, по истечении срока договора имеет при прочих равных условиях преимущественное перед другими лицами право на заключении договора аренды на новый срок. Арендатор обязан письменно уведомить арендодателя о желании заключить такой договор в срок, указанный в договоре аренды, а если в договоре такой срок не указан в разумный срок до окончания действия договора. Арендодатель в течение 15 календарных дней обязан письменно уведомить арендатора о согласии либо несогласии заключения договора аренды земельного участка на новый срок”. Данная норма закона в Земельный Кодекс КР была внесена. Законом КР от 28 июля 2015 года №198 “ О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Кыргызской Республики”. На наш взгляд данное дополнение в виде п.5 ст.7 Земельного кодекса КР, нарушает “принцип равенства всех перед законом” закрепленная в пункте 3 статьи 16 Конституции Кыргызской Республики. Определенная часть граждан имеют преимущество перед другими же гражданами на Аренду земель из ГФСУ, если до этого арендатор пользовался им раньше по договору. Я полагаю что данное изменение сводит на нет работы Земельной комиссии по предоставлению в аренду ГФСУ, не только нашего, но и всех айыльных аймаков Республики. Особенно остро вопрос данный встаёт в дотационных айыльных аймаках. Считаю что данное дополнение в ст.7 Земельного кодекса КР, виде п.5, была внесена без тщательного Анализа регулятивного воздействия на земельные правоотношения в Кыргызской Республике. Данный вопрос актуален ещё по той причине, что Кыргызстан является аграрной страной где 65 % населения проживает в сельской местности, и роль земель сельскохозяйственного назначения остаётся пока высокой в экономической деятельности населения КР. Прошу Вас, рассмотреть данный вопрос. Глава Петровского айыльного аймака Астаров Д. Б.

Ответ:

Уважаемый Данияр! Внимательно изучив пункт 5 ст. 7 Земельного кодекса Кыргызской Республики согласно которой “Арендатор надлежащим образом исполнявший свои обязанности, по истечении срока договора имеет при прочих равных условиях преимущественное перед другими лицами право на заключении договора аренды на новый срок. Арендатор обязан письменно уведомить арендодателя о желании заключить такой договор в срок, указанный в договоре аренды, а если в договоре такой срок не указан в разумный срок до окончания действия договора. Арендодатель в течение 15 календарных дней обязан письменно уведомить арендатора о согласии либо несогласии заключения договора аренды земельного участка на новый срок” пришли к тому, что данный пункт не распространяется на п.4 той же статьи, которая имеет отношение к землям ГФСУ. Типовое положение "Об условиях и порядке предоставления в аренду земель Государственного фонда сельскохозяйственных угодий" соответствует именно п.4 ст.7 Земельного кодекса и уточняет порядок предоставления этих земель в аренду. Пункт 5 данной статьи касается земельных участков за исключением земель ГФСУ. В данную статью Земельного кодекса в течении месяца были внесены 2 раза поправки, и мы отправили в Жогорку кенеш письмо с тем, чтобы получить официальное толкование данной статьи. Но Вы (земельная комиссия) можете продолжать проводить политику предоставления земель ГФСУ в аренду на основании Типового положения. Он не противоречит п.4 ст.7 Земельного кодекса. А в п.5 о землях ГФСУ ничего не сказано. В случаях подачи в суд, можете нам позвонить или написать, пойдем мониторить судебный процесс и выпрямлять судебную практику по данным делам.

ААА     [12 Апреля 2017]

Здравствуйте! Подскажите пожайлуста каков будет оклад сторожа подведомственной организации МСУ, например клуба?

Ответ:

Уважаемый ААА! Согласно "ПОЛОЖЕНИЯ об условиях оплаты труда работников учреждений культуры, искусства и информации" ответственность за своевременное и правильное установление размера заработной платы работников учреждений культуры, искусства и информации возлагается: - по организациям, финансируемым из республиканского бюджета, - на руководителей учреждений культуры, искусства и информации, а по организациям, обслуживаемым централизованной бухгалтерией, - на главного распорядителя кредитов с правом первой подписи; - по организациям, финансируемым из местного бюджета, - на районные финансовые отделы органов местного самоуправления. Объем оклада определяется Постановлением Правительства от 23 января 2008 года № 22 "Об условиях оплаты труда работников, занятых обслуживанием государственных органов и органов местного самоуправления Кыргызской Республики". Там расписаны надбавки в зависимости от стажа и др. условий. Должностной оклад на сторожа установлен в размере 2500 сом.

deka     [6 Апреля 2017]

Приветствую Вас! Вопрос: 1. Так как, ЖКХ доходообразующее предприятие созданное айыл окмоту, подотчетное ли оно местному кенешу (постоянной комиссии по бюджету) в положении муниципального хозяйства нет пункта об отчетности, закон или статья конкретика нужна. Вопрос: 2. В айыльном аймаке существует давно АВП -(ассоциация водопользователей).Есть ли закон,статья об отчетности АВП местному кенешу. Если можно пример заключения,постоянной комиссии, об отчетах, муниципальных предприятий, сообществ, и их исполнении за год или пол года.

Ответ:

Здравстуйте Дека! Если в вашем органе местного самоуправления ЖХК является доходоприносящим предприятием - это надо приветствовать. В Кыргызстане таких самообеспеченных ЖХК очень мало, в основном в большинстве случаях они убыточные и получают дотации от местного бюджета. По своей природе ЖХК создаются для выполнения вопросов местного значения, т.е. к его компетенции входят следующие вопросы: снабжение питьевой водой населения, благоустройство и озеленение мест общественного пользования, организация сбора, вывоза и утилизация бытовых отходов и т.д. В статье 31 Закона Кыргызской Республики «О местном самоуправлении» в компетенции айыльного кенеша входят: «… айылные кенеши правомочны рассматривать вопросы и принимать по ним решения в пределах полномочий, установленных законодательством Кыргызской Республики…. 1) установление порядка управления вопросами местного значения; 2) утверждение местного бюджета и отчета о его исполнении, а также заслушивание информации о ходе исполнения бюджета и использовании внебюджетных фондов; ... 4) введение местных налогов, сборов и льгот по ним, а также установление ставок по ним в случаях, предусмотренных законодательством КР; 5) установление порядка пользования и распоряжения муниципальной собственностью местного сообщества, в том числе путем утверждения программы приватизации объектов муниципальной собственности, осуществление контроля за использованием муниципальной собственности; 6) заслушивание отчета о деятельности соответствующего исполнительного органа местного самоуправления; ... 12) контроль за исполнением своих решений; 13) утверждение структуры и штатной численности исполнительного органа местного самоуправления на основе типовых нормативов, определяемых Правительством; 14) утверждение тарифов за использование холодной воды, канализации, теплоснабжение, а также за сбор, вывоз и уничтожение твердобытовых отходов в соответствии с законодательством КР; 16) установление порядка содержания ирригационных сетей, домовых и придомовых участков; 17) решение других вопросов в соответствии с уставом местного сообщества и законодательством КР. Статьи 34 указывается,что «постоянные комиссии местного кенеша по вопросам, относящимся к их ведению, вправе заслушивать руководителей и специалистов органов местной государственной администрации и органов местного самоуправления, предприятий, учреждений и организаций, расположенных на соответствующей территории». Тем самым айылный кенеш и его постоянные комиссии вправе рассматривать указанные Вами вопросы, которые являются вопросами местного значения. Особо хотим отметить, что депутаты не могут вмешиваться каждодневно в финансово-хозяйственную деятельность этих предприятий, но вынести вопрос на сессию и заслушать отчет руководителя о проделанной работе они имеют право.

Канат     [6 Апреля 2017]

Саламтсыздарбы? “Кыргыз Республикасынын Баткен, Жалал-Абад, Ысык-Көл, Ош, Чүй облустарынын жергиликтүү кеңештеринин депутаттарын шайлоону дайындоо жөнүндө” Жарлыкка кол койду. Бирок Жалал -Абад облусунда Чаткал районунда жайгашкан Терексай айыл окмоту айтылбатыр, билдирип кетсем Терексай айыл окмотундо жергиликтуу кенештин депутаттарын шайлоо ушул жылы отушу керек эле. Мумкун болсо маалымат берип койсонуздар. Чоон рахмат.

Ответ:

Урматтуу Канат мырза! Сиз сураган Жалал-Абад облусундагы Чаткал районунун Терек-Сай айыл аймагында жергиликтүү кеңештин депутаттарын шайлоо үстүбүздөгү жылдын август айында белгиленип жатат. Бул тууралуу маалыматты Борбордук шайлоо комиссиясынан алдык. Демек, азыркы учурдагы силердин айылдык кеңештин депутаттарынын 4 жылдык мөөнөтү августта аяктайт, андан кийин гана жаңы шайлоо белгиленет анан өтөт.

Азамат     [5 Апреля 2017]

Мелис Зарлыкович, кирпич завод менен АО ортосунда тузулгон соц пакет практикасынан айтып бере аласызбы? Алдын ала рахмат

Ответ:

Азамат мырза саламатсызбы. Негизи социалдык пакет деген түшүнүк кең байлыкты өндүрүп жаткан муниципалитетде болот. Кирпич завод деп жазыпсыз, эгер ошол өндүрүш мекеме сиздердин айылга социалдык пакетти калыптандуруга даяр болсо буну социалдык корпоративдик жоопкерчилик, деп коет. Аны мекеме өзү аныктайт: кимге, канча, кантип берерин. Эгер мекеме чыныгый туура саясатты жүргүзгүсү келсе, анда эл менен аныктайт, кайсы маселени чечкенге каражатымды жумшайм, деп. Элдин пикирин угуп, анан өзүнүн мүмкүнчүлүгүнө карап чечим чыгарат. Мисалы: өрөндөгү эң талантту өспүрүмдү колдо, деп. Ошондо мектеп менен талкуулап, критерийлерин аныктап эң татыктууларына же стипендия, же кандай бир сыйлык, же окусуна кандай бир керектүү белекти ыйгарып турса болот. Эгер критерийлерин так аныктабаса, коррупцияга айланып кетип, кийин чыр чатактын негизи болот. Бул жаштарга карата мисал. Ошондой эле карыларга карата, бала бакчага, маданият тармагына же социалдык камсыздоо багытында кандай бир жакшы долборлор болушу мүмкүн. Бирок негизгиси, бул кирпич заводунун өз ыктыяры менен болушу керек.

Азат     [1 Апреля 2017]

Саламатсыздарбы? Жакында айыл окмот башчыларын назначение аркылуу болот деген чечим чыгабы? Чыкса кайсы убакытта кучуно кирет? Чоон рахмат.

Ответ:

Азат мырза саламатсынарбы. Азыр Жогорку Кенеште шайлоо жонундо мыйзамдын долбору каралып жатат. Долбордо айыл окмот башчыларын эл туз шайлоо менен шайлап алууга мумкунчулук пайда болот. Ага чейин аткаруу бийликтин башчысын депутаттар тандашат.

Азамат     [30 Марта 2017]

Мелис байке саламтсызбы? 1. Жарандар, муниципалдык ишканалардын жетекчилери арызды Кенештин торагасына жазабы же АО башчысынабы? 2. 2016-тузулгон келишим сук тушкондо токтотулса, акт сверканын негизинде ОсОО дебитордук карызы менен Гарант письмо жазып, буто элек объектиге акчаны толук алуусу мыйзамдуубу?

Ответ:

Азамат, 1 суроого жооп: Жарандар, муниципалдык ишканалардын жетекчилери арызды кимге тиешелуу болсо ошол органга жазат. Мисалы муниципалдык ишкананын тарифтерин, жыйындарын бекитуу боюнча Айылдык Кенешке кайрылат. Болок чарбачылык суроолор болсо аткаруу бийлике (айыл окмотуно) кайрылат. Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө КР Мыйзамында толук жазылган. «Законодательство» деген разделге кирип ошол мыйзамды карап чыксанар болот. 2 суроого жооп: Эмне келишим экенин тактап жазсанар жакшы болмок, анткени Дем беруучу гранттын аркасы менен жасала турган иштер бир жылдын ичинде аяктап, откорулуп берилиши керек. Башка оздук каражатынарга иш кылып келишим тузсонор, келишимге толуктоо киргизип, кийин объектинер буткондон кийин акт приемки - передача аркылуу толомдорун жиберсенер жакшы. Жок азыр толонушу керек деген маселе турса, ошондой пункту, келишимге толуктап киргизип коюнуздар, анткени кийин келишим аткарылбай калса, соттон маселе келишимдин негизинде кана каралат. Келишимде бар болсо чечилет, жок болсо, жокко сот жок деп коюшат.

Бексултан Зарлыкович Умралиев.     [28 Марта 2017]

Кенештин торагасына компенсация кандай, качан, жана канча толонуш керек.

Ответ:

Бексултан Зарлыкович саламатсынарбы. Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” мыйзамдын 37- беренесинде “ Жергиликтүү кеңештин төрагасы” жонундогу 10 пунктта айылдык кеңештин төрагасы өзүнүн милдеттерин коомдук башталышта аткарат, бирок айылдык кеңештин сессиясы иштеген мезгилде бир жолку компенсация алат. Бирок мыйзамда канча деп жазылган жок. Мурунку мыйзамда так жазылган, айыл окмоттун башчысынын бир кундук маянасынын олчомундо, бирок бир жылда 10 жолудан ашык эмес деп жазылган.

Kасым     [27 Марта 2017]

Айыл окмот жерлерди аукцион жолу менен ижарага беребиз деп жатат. Эгер элдер катышпаса аукцион жоко чыгып, конкурс болбой калса, ошол жердин акысы бир тепкичке арзандайы?

Ответ:

Урматтуу Касым мырза! Айыл чарба жерлеринин мамлекеттик фондунун жерлерин ижарага берүү шарттары жана тартиби тууралуу Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2007-жылдын 22-июнундагы № 243 токтому менен жактырылган типтуу жободо так жазылган, Биздин сайтта «Законодательство» деген болугунон таап жана окуп чыксанар болот .Сизге жооп аукцион боюнча; 38. Айыл чарба жерлеринин мамлекеттик фондунун жерлерин аукцион аркылуу ижарага берүү Келечек планга ылайык жер-пландоо зоналарынын чегинде аукцион аркылуу берилүүгө тийиш болгон экономикалык жактан артыкчылыктуу жерлер катары аныкталган жерлер боюнча жүргүзүлөт. 45. Аукциондун катышуучуларына номери коюлган билеттер берилет, алар кезектеги бааны жарыялагандан кийин билеттерди көтөрүп турушат. Ар бир кийинки баа учурдагы бааны; аукциондун арымын; жогорулатуу менен белгиленет. Кезектеги бааны жарыялагандан кийин аукционду алып баруучу анын көз карашы боюнча билетти биринчи көтөргөн аукциондун катышуучусунун билетинин номерин атайт. Андан кийин аукционду алып баруучу аукциондун; арымына; ылайык кийинки бааны жарыялайт. 46. Эгер кезектеги бааны үч жолу жарыялагандан кийин катышуучулардын бири дагы андан жогору бааны сунуш кылбаса, акыркы бааны сунуш кылган катышуучу жеңүүчү деп жарыяланат. 47. Аукциондун жеңүүчүсү аукцион өткөрүлгөн күнү аукциондун жыйынтыгы жөнүндө лротоколго кол коюуга тийиш. Протоколго ошондой эле аукционду алып баруучу, Жер комиссиясынын мүчөлөрү кол коюшат. Протоколдо төмөнкү маалыматтар келтирилет: ижара акысынын баштапкы жана акыркы өлчөмү, жер участкасын ижаралоо келишимине кол коюу боюнча тараптардын милдеттенмелери, лоттун номери, ижара мөөнөтү ж.б. Аукциондун жыйынтыгы жөнүндө протоколдун көчүрмөсү аукциондун жеңүүчүсүнө берилет. 48. Эгер аукциондун жеңүүчүсү аукциондун жыйынтыгы жөнүндө протоколго кол коюудан баш тартса, Жер комиссиясы экинчи жеңүүчүгө протоколго кол коюуну сунуш кылат. Эгер аукциондун экинчи жеңүүчүсү аукциондун жыйынтыгы жөнүндө протоколго кол койсо, ал аукциондун жеңүүчүсү деп таанылат. 49. Протоколдун негизинде аукциондун жыйынтыгы жөнүндө протоколго кол койгондон тартып 10 иш күндүн ичинде айыл өкмөтү менен ижарачынын аукциондун жеңүүчүсүнүн ортосунда жер участкасын ижаралоо келишими түзүлөт. 50. Төмөнкү учурларда аукцион өткөн жок деп эсептелет: а) бир катышуучу катышса; б) ушул Типтүү жобонун 48-пунктунда каралган учурда экинчи жеңүүчү аукциондун жыйынтыгы жөнүндө протоколго кол коюудан баш тартса; в) баштапкы ижара акысын үч жолу жарыялагандан кийин аукциондун бир да катышуучусу билет көтөрбөсө. 51. Ушул Типтүү жобонун 50-пунктуна ылайык белгилүү бир лот боюнча аукцион өткөн жок деп таанылган учурда ошол лот боюнча экинчи аукцион дайындалат. Экинчи аукцион өткөрүүдө Жер комиссиясы баштапкы ижара акысынын өлчөмүн төмөндөтүүгө укуктуу, бирок 15 проценттен кеп эмес. Эгер экинчи тоорук ушул Типтүү жобонун 50-пунктунун; а-пунктчасына ылайык өткөн жок деп таанылганда, Жер комиссиясы жер участкасын экинчи тооруктун жалгыз катышуучусуна берүү тууралуу чечим кабыл алууга укуктуу.

Страницы:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70