Форум
Всего тем: 4
Всего сообщений: 2

Интеррнет приемная

Задать вопрос

Ваше имя

Введите символы с картинки

Ваш вопрос

Универсал     [12 Февраля 2018]

Саламатсыздарды. Менин суроом томондогудой Кыргызгипроземдин кызматкерлери 2016-жылы жерлердин бардыгын инвентаризация кылып кеткен. Жаны карта айыл окмотуно келе элек, бирок 1994-ж эски картада жайыттын ичинде бузулган сарай орду таш короо дегендер турат. Бирок айыл окмоту Кыргызгипроземден заключение алып кел деп жатат.Эмне себептен токтом чыгарбай жатат. Ошол жерлерге мал чарбасы остуром дегендер там салып алгандар бар, сала элеги бар, салам деп жатканы бар. Ушу маселени карап тезирек жооп берсениздер кайсы мыйзамда корсотулгон кандай берилет.ст.канча Рахмат.

Ответ:

Урматтуу Универсал! Менчик үчкө бөлүнөт: жеке, мамлекеттик жана муниципалдык. Сиз сураган жерлер кимдики, башкача айтканда кайсы менчик жөнүндө сөз болуп жатат? Эгер бул үлүшкө тийген жерлер болсо, анда ал жерлердин ээси ким экенин аныктоо керек. Аны Госрегистр билет, эгер ошол жер каттодон өтсө. Өтпөсө анда архивден мурунку колхоз жана совхоздордун реорганизация жөнүндөгү токтомдорун табышыңар керек. Анткени сиз Токтом чыгарып бер деп суранып жаткан жерлер бирөөнүкү болсо, а Айыл өкмөт чечим чыгарса, бирөөнүн жерине кандайча чечим чыгардың деп, алар соттолуп кетет. Анан жанагы айтылган баштапкы жер кимге бөлүнгөн деген документти табып чыксаңар, ошондо кана бул жерге ким ээлик кыларын аныктайсыңар. Жердин ээси таптакыр чыкпаса, айыл өкмөт бул жерди сотко кайрылып "ээси жок" деп таптырып, муниципалдык менчике өткөрүп алса болот. Андан соң кана аукцион аркылуу айыл өкмөтү сата алат, же конкурс аркылуу ижарага бере алат.

Акмал     [10 Февраля 2018]

Саламтыздарбы! Мен муниципальдык кызматкер болуп 2 жылдан бери иштеп жатам. Муниципалдык кызматкерлер класстык чинди кантип кайсыл учурда алса болот?

Ответ:

Урматтуу Акмал! Кыргыз Республикасынын “ мамлекеттик жарандык кызматчыларына жана муниципалдык кызматчыларына класстык чендерди ыйгаруунун, төмөндөтүүнүн жана ажыратуунун тартиби жөнүндө”жобонун 14- беренесинде сиздин сурооңузга жооп так көргөзүлгөн: «Биринчи класстык чендер кызматчыга ал административдик кызмат ордуна дайындалгандан кийин, анын ичинде ишин баалоонун натыйжасы боюнча сыноо мөөнөтүн кошуп алганда бир жылдан эрте эмес ыйгарылат.» Ушул эле жобонун башка беренелерин окусаңыз, андан толук маалымат ала аласыз. Мисалы: 15- берене. «Кезектеги класстык чен кызматчыга мурдагы класстык ченинде кызмат өтөө үчүн белгиленген мөөнөт бүткөндө жана ал ишин баалоонун жыйынтыгы боюнча ошол класстык чен, ага теңдеш же андан жогорку класстык чен каралган административдик кызмат ордун ээлеген шартта ыйгарылат.» 21- берене. Кызматчыны мурда ээлеген административдик кызмат ордунан кыйла жогорку категориядагы тобуна кирген административдик кызмат ордуна дайындоодо ага тийиштүү класстык ченде кызмат өтөө үчүн ушул Жобонун 16 жана 17-пункттарында белгиленген мөөнөт бүткөнгө чейин, бирок ишин баалоонун жыйынтыгы боюнча ушул административдик кызмат ордуна ылайык келген класстык ченден жогору болбогон класстык чен административдик кызмат ордун ээлеп турган мезгилден бир жылдан эрте эмес ыйгарылышы мүмкүн. 27- берене. Муниципалдык кызматтын кенже инспектору, муниципалдык кызматтын 1, 2, 3-класстагы инспектору класстык чендерин ыйгарууну ишин баалоонун жыйынтыгы боюнча тиешелүү жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын жетекчиси жүргүзөт. 28- берене. Муниципалдык кызматтын 1, 2, 3-классташ кеңешчиси класстык чендерин ыйгарууну ишин баалоонун жыйынтыгы боюнча тиешелүү жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын жетекчисинин сунушу боюнча мамлекеттик жарандык кызматтын жана муниципалдык кызматтын иштери боюнча ыйгарым укуктуу мамлекеттик органынын (мындан ары - ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган) жетекчиси жүргүзөт. Аталган жобо MSU KG сайттын «Законодательство» бөлүмүнөн таап окуп чыгыңыз.

Анара     [8 Февраля 2018]

КРОнун 23.02.2004-ж. № 91 токтому кучундобу?

Ответ:

Урматтуу Анара! Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн бул токтому күчүн жогото элек, бирок 2007-жылдын 19-майындагы №183 КР Өкмөтүнүн токтому менен өзгөртүүлөр киргизилген.

Анара     [8 Февраля 2018]

муниципалдык кызматкерлердин функционалдык милдеттери озгордубу? кирешелер боюнча жетектоочу адистики керек эле

Ответ:

Урматтуу Анара! Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2007-жылдын 19-майындагы №183 токтому менен Кыргыз Республикасынын жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын кызматкерлеринин типтүү кызматтык нускамалары бекитилген. Ушул типтүү кызматтык нускамага жергиликтүү бийлик (айыл өкмөтү менен айыл кеңеши) мыйзамда каралган башка жергиликтүү маселелерди жана ыйгарым укуктарды аткаруу боюнча жүктөлгөн милдеттерди аткаруу боюнча айыл өкмөттүн кызматкерлерине кошумча милдеттерди кызматтык нускамаларына киргизсе болот. Мисалы: сиз кирешелер боюнча адис болсоңуз, бардык салыкка байланышкан маселелерге жооптуусуз.Эгер сиз иштеген айыл өкмөтү райондук салык башкармалыгы менен ыйгарым укуктарды аткаруу боюнча келишим түзгөн болсо, анда ошол келишимдеги милдеттер сиздин кызматтык нускамаңызга кириши керек....

Ильяз     [8 Февраля 2018]

Саламатсыздарбы! Мен сиздерге кайрылганымдын себеби айыл өкмөтүбүздүн муниципалдык менчикте ЮМЗ маркасындагы Эксковатору бар, бирок ал эксковаторду айылдык кенештин депутаттары сатыкка коюу тууралуу чечим кабыл алышкан ((Токтом).Бугунку кундө ал эксвковаторду сатуу учун балоо жургузуп (оценшик) баалап берип баштапкы баа 147300 деп балап берди..Биз сатуу учун комиссия курамын түзүп депутаттардан да кошуп айыл өкмөтүнүн буйругу чыккан. Эми биз сатуу учун аукциондун шартары менен кантип иш алып барсак болот.Себеби муниципалдык менчиктеги сатуу учун кандай шарттары бар?

Ответ:

Урматтуу Ильяз! Кыргыз Республикасынын “ Мүлккө муниципалдык менчикти жөнүндө” мыйзамынын 12-1- беренесинде муниципалдык мүлктү приватташтыруунун усулдары жазылган. Андан тышкары ушул берененин 2-пункттуна ылайык Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2003-жылы 26-марттагы №168 токтому менен бекитилген жободо андагы 11,12, 13, 15 жана 19 пункттарында көргөзүлгөн. Ушул пункттардын орусча варианттын илип жатабыз,кыргызчасын Адилет министрлигинин сайтынан таба албай койдук. II. Подготовка и организация конкурса по продаже объектов приватизации 11. Для продажи объекта приватизации по конкурсу Продавец формирует конкурсную комиссию по подготовке и проведению конкурса (далее - конкурсная комиссия). 12. В состав конкурсной комиссии входят представители Продавца, заинтересованных министерств и ведомств. В ее состав могут быть включены представители других государственных органов, предприятия (акционерного общества), эксперты. Комиссия может вносить предложение Продавцу о привлечении к работе аудиторских, консультационных, оценочных, экспертных и других организаций. Председателем конкурсной комиссии назначается представитель Продавца. Число членов конкурсной комиссии должно быть не менее 5 человек. 13. Решения конкурсной комиссии принимаются простым большинством голосов присутствующих на заседании членов комиссии. При голосовании каждый член комиссии имеет один голос. Комиссия правомочна решать вопросы, отнесенные к ее компетенции, если на заседании присутствуют не менее половины ее членов, имеющих право голоса. При равенстве голосов комиссия принимает решение, за которое голосовал председатель. Решения комиссии оформляются протоколами, которые подписываются членами комиссии, принимавшими участие в заседании. 15. Информационное сообщение о проведении конкурса по продаже объектов приватизации должно быть опубликовано в средствах массовой информации не менее чем за 30 дней, а для объектов стратегического значения - не менее чем за 90 дней до даты его проведения. Сообщение должно содержать следующие сведения: - наименование объекта приватизации; - начальная цена продажи объекта; - вид конкурса - коммерческий или инвестиционный; - условия конкурса; - перечень требований, предъявляемых к покупателю государственного имущества в зависимости от вида конкурса (коммерческий или инвестиционный); - перечень обязательств по отношению к объекту приватизации, которые принимает на себя покупатель государственного имущества; - перечень документов, подаваемых претендентами для участия в конкурсе, и требования к их оформлению; - размер и срок внесения гарантийного взноса, необходимые реквизиты счетов Продавца; - место и сроки приема заявок; - место, дата и время проведения конкурса; - другая необходимая информация, подлежащая обязательному опубликованию в соответствии с законодательством Кыргызской Республики или устанавливаемая Продавцом. 19. Юридические лица дополнительно представляют: - заверенные в установленном порядке копии учредительных документов; - справку налоговой инспекции, подтверждающую отсутствие у претендента просроченной задолженности по налоговым платежам в бюджеты всех уровней по состоянию на последний квартал, предшествующий дате подачи заявки. Данное требование является не обязательным для иностранного претендента - нерезидента Кыргызской Республики; - нотариально заверенную копию свидетельства о государственной регистрации юридического лица;

Уланбек     [8 Февраля 2018]

Саламатсыздарбы. Айыл окмотуно тиешелуу (МФЖ эмес) жерлерди М: залежди ИНВЕСТОР башка кошуна айылдык же ошол эле айыл тургуну коп жылдык момо жемиш карагат,орук остурууго коп жылдык моонотко ижарага сурап жатат. Болгон чыгымдарды ( зым корук, насос ,суу чыгаруу капельный орош. домик охр. туалет бардык шартын жерди асылдандыруу орг.мин заттарды озунон болот. Суроо; айыл окмоту ,айыл кенеш канча жылга кандай женилдетилген шарттарда, суммасы канча гектарына бере алат.Кийин аны менчиктештирип алса болот да? Ал жер союз учурунан бери суу жок кагырап жатат. Ал жерди талашкан киши деле жок. Ушул маселенин жообун даярдап берсениздер сооонун болот эле тезиреек. Алдын ала чон рахмат.

Ответ:

Урматтуу Уланбек! Сиз сурооңузда көргөзгөн жер аянты жердин кайсы категориясына кирерин тактоо керек.Кыргыз Республикасынын Жер кодексинин 10- беренесинде жердин категориялары көргөзүлгөн, сиз атаган “залежи” деген түшүнүк жок, ал жер айыл чарба багытындагы жерлерге кирет. Эгер ал жер аянтынын категориясы тууралуу айыл өкмөттө маалымат жок болсо, райондук мамкаттоого кайрылып тактоо зарыл,андан маалымат алгандан соң ,“ Айыл чарба багытындагы жерлерди башкаруу жөнүндөгү” КР мыйзамынын 13- беренесинде көрсөтүлгөндөй шартта берилет. Ал жер аянты эч кимге катталбаса, айылдык кеңештин сессиясына алып чыгып муниципалдык менчикке өткөрүп алуу тууралуу токтом кабыл алгандан кийин, мамкаттоодон өткөрүп, андан кийин аукцион же конкурс аркылуу башкарууга болот. Муниципалдык менчикте турбаган жерди , мүлкттү башкаруугу, тескөөгө ЖӨБО укугу жок.Ошондуктан тактап, иликтеп туруп” жети өлчөп, анан бир кесүү керек”.

Татьяна Викторовна     [8 Февраля 2018]

Мне требуется перечислить ГОКЗ в Центральное казначейство МФ КР. Я не знаю кода платежа для ГОКЗ.

Ответ:

Татьяна Викторовна здравствуйте. Для того чтобы узнать код платежа для ГОКЗ Вам необходимо зайти на сайт Министерства финансов www.minfin В левом верхнем углу выберите язык сайта. С левой стороны будет столбец который начинается Главная, Бюджет - Вам надо нажать на Бюджет и там появится окно с подглавами: Среднесрочный прогноз бюджета, Проект бюджета и т.д., и самый последний внизу Бюджетная классификация, если нажмете на нее выйдет окно с двумя документами: Ведомственная классификация и Бюджетная классификация от 21.12.2017 года. Вам нужно нажать на бюджетную классификацию и там выйдет документ с надписью скачать. Скачайте этот документ и там Вы найдете все коды.

Сорок76451     [7 Февраля 2018]

Саламатсыздарбы? Айыл окмотто Соц-адис болуп 26 жылдан бери иштеп келе жаткан кызматкерди, дипломун жок-деп иштен кетиргени жатышат. Ушул жумуштан, пенсияга чыгып алайын-деп суранып жатат. 26. Жылдык стаж менен жетектоочу адис болуп иштегенге мумкун бу? Кандай мыйзамдар бар? Рахмат

Ответ:

Урматтуу сайттын колдонучусу. Сиздин сурооңузга мындай жооп: диплому жок дегенди биз жогорку билими жөнүндө документи жок деп түшүндүк. Азыр "Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө" мыйзамы боюнча билим деңгелине, кыргыз тилин билүү жана стажка талаптар күчөтүлүп мамлекеттик жана муниципалдык кызматка жогорку билимди талап кылып калышты. Ошондон улам, мурунку социалдык адис болуп иштеген адамдан, жогорку билимиң жок деп жумуштан кетирип жатышабы? Эгер ушундай болсо, анда жогорку билимин жок, деп жумуштан кетирүү тураа эмес. Ал кызматкер пенсияга чейин иштегенге укугу бар. Бирок аны кандай бир башка кызматка жылдырууга болбойт, анткени талап коюлган жогорку билими жок, деп конкурстан өтпөй калат. Ошондон улам, өз ордунда калып пенсияга чейин иштеп алса болот. Азыркы коюлган талаптар жаңы ишке келип жаткан адистерге тиешелүү болот.

Бакыт     [7 Февраля 2018]

Саламатсыздарбы? Биринчиден ишиниздерге ийгилик каалайм. менин суроом томондогудой; 1.Айыл окмотунун башчысы озунун кызматтык унаасын башкаруу учун путевой лист толтуруш зарылбы? 2.Кызматтык автоунаасы учун налог толонобу жана техосмотр отулобу? 3. Кызмат сапарында жургондо, Бишкек Ош жолунда посттордо (Сосновка жана Кара-Кол) акча толонобу? 4. Биздин Айыл окмоттун балансында турган спринтер автоунаасы бар окуучуларды ташыган, ал учун путевой лист жана налог,техосмотр жонундо маалымат бере аласыздарбы? Чоон Рахмат!

Ответ:

Урматтуу Бакыт! Сиздин суролоруңузга ирети менен жооп берели: 1. Айыл өкмөттүн кызматтык автоунаасы муниципалдык менчикте турган кыймылдуу мүлк болгондуктан, аны башкаруу үчүн сөзсүз түрдө жол барагы (путевой лист) жазылышы керек. Андан тышкары кызматтык автоунааны башкарган (мисалы айдоочу) адам менен айыл өкмөттүн ортосунда мүлккө жоопкерчилик тууралуу келишим тузүлүп, андан кийин гана башкарууга берилиши керек. 2. Кызматтык автоунаага мүлк салыгы төлөнбөйт (Салык кодекси 323-берене 3-п.). 3. Жергиликтүү бийлик органдарынын кызматтык автоунаасы менен Бишкек-Ош жолу аркылуу кызмат сапарына чыккан учурда Сосновка жана Кара- Көл постторунан өтүүдө акы төлөөдөн бошотулгандардын тизмесине кирген эмес, демек акы төлөп өтүшөт.( КР Өкмөтүнүн 1996-ж.22- апрелдеги №183 токтому) 4. Айыл өкмөттүн балансында турган спринтер автоунаасы окуучуларды ташыганы үчүн милдеттүү түрдө техникалык кароодон жылына 2 кем эмес белгиленген мөөнөттө өтүп турат, ал унаа да жол барагы менен жүрүшү керек.

Бубужамал     [2 Февраля 2018]

Саламатсызбы менин сурром; жергиликтуу кенештин депутаттарынын токтомдорунун номерин кандай коюуу керек. Бир чакырылыштагы депутаттардын токтомдору жыл сайын номери уланабы же жыл сайын бир деген номерден башталабы.

Ответ:

Бүбүжамал айым саламатсыңарбы. Ушул сайттын Законодательство бөлүмүндө Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча ТИПТҮҮ НУСКАМА атту документти илип койдук. Ошол жерде сиздин сурооңузга жарым жартылай жооп бар экен. 10) Документтин каттоо номери анын катар номеринен турат, ал иштердин номенклатурасы боюнча иштин индекси менен толукталат. Бирок бул документте, жыл жаңырганда катто номерлер жаны башталышы керек, же уланып кетиши керектиги жөнүндө бир дагы сөз жок экен. Аткаруу бийликтин тажрыйбасына таянсак, алар жаңы жыл башталары менен каттоо номерлерди 1 деген сандан баштап турушат, анткени документтер көп чыгат жана ал документтерди архивке өткөргөнгө ыңгайлуу болот. Жогорку кеңештин тажрыйбасына таянсак, алар ар бир чакырылыш келгенде каттоо номерин 1ден баштап, кийинки чакырылышка чейин улантып кетишет экен. Катар номеринен сырткары, кайсы чакырылыш экенин латин сан менен белгилеп коюшат экен. Мисалы январ айында чыккан токтомдордун саны 2221-VI деп чыгыптыр. Бул маселе укуктук ченемдик акта так жазылбаганына байланыштуу сиздер же аткаруу бийлигинин, же биздин мыйзам чыгаруу Жогорку кеңештин тажрыйбасын колдонсоңор болот.

Страницы:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65